Voorwaarden

Voorwaarden Spiritual Events Maastricht

Door deelname aan onze evenementen en beurzen gaat U automatisch akkoord met onderstaande voorwaarden. Indien gewenst kunt U bij de organisatie een exemplaar krijgen.

Inschrijving voor deelname aan het Spiritueel Event vindt schriftelijk plaats, d.m.v. 1. een mail naar spiritualeventsmaastricht@gmail.com of
2. voor de Nederlandse beurzen een pb naar Bianca de Jong Signet of een pb naar de facebookpagina van spiritual events Maastricht https://www.facebook.com/spiritualeventsmaastricht/
3. voor de Belgische beurzen een pb naar Josianne Mulleners of een pb naar de facebookpagina van spiritual events Maastricht https://www.facebook.com/spiritualeventsmaastricht/
De organisatie zal deze schriftelijk bevestigen en deze geldt als deelname.

Het standgeld bedraagt 10 euro per verkooptafel. Dus stel je hebt eens stand nodig van ca 4 meter dan zit je op ca 40 euro. Per consulttafel betaal je 20 euro. Deze tarieven kunnen wijzigen afhankelijk van de locatie. Het standgeld dient voor de aanvang van de beurs afgerekend te worden bij de organisatie. U ontvangt hiervoor een kwitantie.

Kosteloos annuleren kan tot 7 dagen voor de aanvang van het event d.m.v. een e-mail naar spiritualeventsmaastricht@gmail.com of een pb naar Bianca de Jong Signet of Josianne Mulleners.  Je ontvangt ook een bevestiging van annulering.  Telefonische annuleringen worden niet als geldig beschouwd. Bij annulering van inschrijving binnen 7 werkdagen voor aanvang van het event zijn de volledige deelnamekosten verschuldigd, ongeacht de reden van afmelding. In enkele gevallen van dringende en onvoorziene omstandigheden als gevolg van overmacht, zoals ERNSTIGE ziekte, plotseling overlijden van naasten, kan er in overleg een passende uitzondering op de annuleringsregeling gemaakt worden. De organisatie is niet aansprakelijk voor geleden verliezen zoals gederfde inkomsten etc. van de deelnemer.

Per evenement worden er maximale consultprijzen afgesproken ongeacht de duur van het consult, toch MAG EEN CONSULT NIET MINDER DAN 20 MINUTEN

BEDRAGEN. Iedere deelnemer is verder vrij hoe hij/zij dat invult. De organisatie behoudt zich het recht hier controle op uit te oefenen en bij het niet naleven van deze afspraken, uw deelname aan een volgend event te weigeren.

Uw (bedrijfs) naam dient duidelijk op tafel te staan. Aankleding van de tafel mag geheel in eigen huisstijl

Indien je een verkooptafel hebt gehuurd is het verboden consulten te geven.

Als je een consulttafel hebt gehuurd is het verboden om (zelf gemaakte) artikelen te verkopen (kaarsjes, kaarten etc.). Wij adviseren je, indien er een wachtrij ontstaat, de bezoeker tegemoet te komen en nummertjes uit te reiken of een wachtlijst bij te houden. Ook als je niet aanwezig bent op je plaats, is het raadzaam een notitie achter te laten met het tijdstip wanneer je terug verwacht wordt op je plaats. Een half uur voor het sluiten van de beurs kan er nog een consult plaatsvinden, daarna niet meer teneinde de beurs op tijd te kunnen afsluiten.

U heeft geen inspraak op de door ons aangegeven consulttafel of verkoopstand, de organisatie bepaalt dus waar U komt te zitten of mag staan. In overleg met de organisatie zijn er eventuele wijzigingen mogelijk. Indien je extra ruimte nodig hebt voor een massagetafel, dien je dat vooraf aan de organisatie mede te delen. Graag 15 dagen voor aanvang van het event. Er kan een kamerscherm meegenomen worden voor het gevoel van privacy. Overleg te allen tijde met de organisatie of U het kamerscherm kunt plaatsen en of dit ruimte technisch gezien mogelijk is. Hetzelfde geldt voor banners en elektrische apparatuur (verlichting, laptops). Indien je extra verlichting, stekkerdozen en verlengsnoeren nodig hebt, dien je deze zelf mee te nemen.

Per evenement zijn er opbouw- en openingstijden. Bij deelname dien je uiterlijk 30 minuten voor de aanvang van het event aanwezig te zijn, anders vervalt het recht op een plaats. De deelnemers zijn verplicht, persoonlijk tijdens het gehele event aanwezig te zijn. Zij dienen op hun plek aanwezig te blijven met uitzondering van toiletbezoek, geven van een lezing of het nuttigen van lunch/drankjes. Alleen in het geval dat de organisatie besluit het event eerder te beëindigen, is het toegestaan het event eerder te verlaten.

Afbouw van de tafels dient direct na de afloop van het event te gebeuren. Laat de door jou gebruikte plaats zowel fysiek als energetisch schoon achter. Alle afval, ook lege flesjes/blikjes, theelichtjes ed. dienen door de deelnemers altijd zelf mee naar huis genomen te worden. Er wordt geen leeggoed van drankjes/afval/theelichtjes in de vuilnisbakken gedropt (ook niet in de toiletten) en ook niet bij de bar afgegeven aan de uitbaters van de zaal. De boete die aan de organisatie wordt opgelegd zal aan de overtreders doorgerekend worden.

Deelnemers zijn te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het zoekraken van spullen, diefstal of beschadiging. We adviseren te allen tijde een medewerker bij je tafel aanwezig te laten zijn en/of je waardevolle spullen mee te nemen. De organisatie Spiritual Events Maastricht is op geen enkele wijze aansprakelijk voor schade aan materialen of goederen die door u gebruikt worden tijdens de duur van het event.
Niet toegestaan :

* Het doorverhuren of samen gebruik maken van een tafel is niet toegestaan
* Het is niet toegestaan buiten jouw tafel om mensen om aandacht te vragen.
* Het is niet toegestaan reclame te maken voor andere beurzen/events.
* Het is niet toegestaan huisdieren mee te nemen.
* Het is verboden te roken, drugs te gebruiken en/of overmachtig alcohol te
nuttigen.
* In gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien, beslist uitsluitend de
organisatie over deze gevallen.

Aansprakelijkheid
Elke deelnemer is persoonlijk of bedrijfsaansprakelijk voor de schade, zowel materieel of immateriële schade die hij of zij veroorzaakt tijdens de behandelingen of adviezen die hij of zij verstrekt tijdens de duur van het evenement. Het zijn beschadigingen van welke aard dan ook, door of vanwege de deelnemer veroorzaakt tijdens de duur van het event en gedurende de opbouw- en afbouwperiode. De organisatie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid.

De organisatie gaat ervan uit dat de deelnemer zich kan vinden in onze visie en zich daarnaar schikt. Deze heeft daarom ten alle tijden het recht producten en/of deelnemers die volgens ons niet thuis horen op het event te weigeren en/of te verwijderen.

Gelezen en goedgekeurd
Naam en voornaam

Handtekening